Monday, February 1, 2010

یــار دبستــــانــی


یار دبستانی من همره فردایی ی من
با تو ندارد دل من ، غصه زتنهایی ی من
حک شده بر باور ما واژهء زیبای وطن
برف ِ سپید آتش ِ دل ، سرخ ِ شفق ، سبز ِ چمن
کوه ِ نا همواری ما محوِ شکیبایی ما
تن همه جان ، جان همه دل ، رهروِ دانایی ما

ما همه بر بام ِجهان ، طرح نوی در فکنیم
بر دل این ظلمت شب ، شعلهء خاور فکنیم

این من و تو این تو و من ، این ره و این پویش ِما
همسخن ِسبزهء ما هم سفرِ رویش ِما

یار دبستانی من ، همرهِ فردایی ی من
با تو ندارد دل من ، غصّه زتنهایی ی من
حکّ شده بر باور ما، واژهء زیبای وطن
برف ِ سپید ، آتش ِ دل ، سرخ ِ شفق ، سبز ِچمن
کوهِ نا همواری ما محوِ شکیبایی ما
تن همه جان ، جان همه دل ، رهرو دانایی ما

ما همه بر بام ِجهان ، طرح نوی در فکنیم
بر دل این ظلمت شب ، شعلهء خاور فکنیم

م. سحر
پاریس 27.1.2010

1 comment:

Anonymous said...

dorood
khoob hastin?
khastam bedoonam shoma az masood(kherad garayi)khabar darin?
weblogesh engar filter shode.
age azash khabari darin lotfan be manam begid
in adrese webloge mane;
www.baoonqashange.nlogfa.com