Wednesday, January 12, 2011

مادرم گریه نکن







مادرم گریه نکن ما همه فرزند توییم

چون فرحناز وُ رضا مونس وُ دلبند توییم


دل قوی دار در این عرصه ی بیداد تمنا مادر

گر رسد زخم به تو ما همه زخم بند توییم


گر زما قامت ِ قد، خم شود بهر ِ وطن

با همه جان ِ جوان عاشق وُ پا بند ِ توییم


عاشقیم، عاشق تو، عاشق ِ ایران، مادر

چون نگینی توی گردن، گلو بند ِ توییم


گر شود چشم تو گریان ز درد وُ حرمان

همه تن اشک شویم، چون همانند توییم


یا اگر غنچه ی خنده بشود باز چو گل لبهایت

ما چو دشتی همه گل، خنده وُ گلخند ِ توییم


مادرم گریه نکن، دل قوی دار که ما

چون فرحناز وُ رضا جملگی فرزند توییم


3 comments:

Anonymous said...

از گزیه اش متاسفم و دلم برایش میسوزد اما دوستش ندارم
وقتی سر قدرت بود اینقدر نام خدا نبود که نام شاه و نام زنش در رسانه ها بود

میلاد1 said...

مسعود عزیزم درود بیکران بر شما.امیدوارم حالتان خوب باشد.خسته نباشید.مسعود نازنینم بی نهایت از شما بابت تمام زحماتتان هم بابت دعوتنامه ها و هم بابت شعر های بی نهایت زیبای وبلاگتان سپاسگزارم.واقعا یک دنیا سپاسگزارم.مسعود عزیزم بهترین ها را برایت آرزو می کنم

درود بر روان پاک شاهزاده علیرضا پهلوی

میلاد1 said...

مسعود گرامی درود بیکران بر شما.امیدوارم حالتان خوب باشد.خسته نباشید.مسعود عزیز از شما دوست خوبم یک دنیا بابت همه چیز واقعا سپاسگزارم.امیدوارم روزی بتوانم زحمات شما دوست خوبم را جبران کنم.با عرض پوزش و شرمندگی بسیار یک درخواست دیگر از شما دوست خوبم داشتم.من با آقای راه ایرانی ( یکی از اعضای فعال جنبش ماهستیم) گفتگ. کردم.مسعود نازنین مثل اینکه متاسفانه به دلیل مشکلات وبسایت بالاترین به بعضی از دوستان که اندک شمار هم هستند دعوتنامه نرسیده است.آقای راه ایرانی از من خواستند تا به شما دوست عزیزم بگویم که لطفا اگر میشه به وبسایت بالاترین مراجعه کنید و در آن قسمت که برای ارسال دعوتنامه است برای کسانی که دعوتنامه به دستشان نرسیده گزینه "ارسال دوباره" را بزنید.مسعود عزیزم بازم یک دنیا ازتون شرمندم.واقعا پوزش میخوام که این همه زحمت به شما دوست خوب و عزیزم میدم.

تا آخرین نفس ماهستیم